АДНО АКНО

Служба "адно акно" Гродзенскага гарвыканкама

г. Гродна, пл. Леніна, 2/1,
тэл. 142, 62 63 50.

 

Рэжым працы:
Панядзелак - 8.00-17.00
Аўторак - 8.00-17.00 
Серада  - 8.00-20.00
Чацвер - 8.00-17.00
Пятніца - 8.00-17.00
Субота, нядзеля - выходны. 

Ацаніць працу службы "адно акно" на партале рэйтынгавай ацэнкі

 

Спеціялісты службы
Пушкевіч Алена Яўгенаўна, тэлефон 62 63 50 
Кузміцкая Вераніка Аляксандраўна, тэлефон 62 63 50 
Апякун Юлія Вітальеўна, тэлефон 62 63 50.

 

Агульнае кіраўніцтва арганізацыяй працы і каардынацыю дзейнасці службы "адно акно" ажыццяўляе
кіраўнік спраў гарвыканкама Мамачкін Віталь Віктаравіч.

 

Служба "адно акно" адміністрацыі Ленінскага раёна г. Гродна

230023, г. Гродна, вул. Лермантава, 2
тэлефон: 49-05-91, 49-05-92, 49-05-93, 49-05-94, 49-05-95.

Рэжым працы: панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 18.00
серада з 08.00да 20.00
субота з 09.00 да 13.00.

Служба "адно акно" адміністрацыі Кастрычніцкага раёна г. Гродна

230024, г. Гродна, вул. Гагарына, 18/2
тэлефон: 49-07-00; 49-06-99
рэжым працы: панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 18.00
серада з 08.00 да 20.00
субота з 09.00 да 13.00.

Вышэйстаячы дзяржаўны орган - Гродзенскі абласны выканаўчы камітэт
230023 г. Гродна, вул. Ажэшкі, 3
Панядзелак - пятніца: 08.30 - 13.00, 14.00 - 17.30.
Субота, нядзеля: выходны.

 

Служба "адно акно" Гродзенскага гарвыканкама створана ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018 г. № 202 "Аб службе "адно акно" і з'яўляецца формай арганізацыі дзейнасці гарвыканкама і яго структурных падраздзяленняў, якія ажыццяўляюць дзяржаўна-ўладныя паўнамоцтвы ў пэўнай галіне на тэрыторыі горада Гродна па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур.

Асноўнай мэтай службы "адно акно" з'яўляецца забеспячэнне ў адным месцы прыёму заяў зацікаўленых асоб аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур і выдачы адміністрацыйных рашэнняў па іх у адпаведнасці з пералікам.


Асноўнымі задачамі службы "адно акно" з'яўляюцца:
- забеспячэнне рэалізацыі заяўнага прынцыпу "адно акно" пры звароце зацікаўленых асоб за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур;
- стварэнне ўмоў для падачы ў адным месцы зацікаўленымі асобамі заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у адпаведнасці з пералікам, устаноўленым Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь;
- аказанне бясплатнай кансультатыўнай дапамогі па пытаннях падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;
- забеспячэнне своечасовай і якаснай падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;
- выдача адміністрацыйных рашэнняў.

 

У адпаведнасці з асноўнымі задачамі служба "адно акно" выконвае наступныя функцыі:
- выдае даведкі (выпіскі) з дзяржаўных рэгістраў, рэестраў, кадастраў, спісаў, каталогаў, баз і банкаў даных, іншых інфармацыйных рэсурсаў і сістэм, доступ да якіх арганізаваны ў службе "адно акно", у адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства аб інфармацыі, інфарматызацыі і абароне інфармацыі;
- тлумачыць абавязак упаўнаважаных органаў самастойна запытваць дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, за выключэннем тых, якія ўключаны ў пералікі дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі, а таксама правы і абавязкі зацікаўленых асоб;
- тлумачыць тэрміны накіравання запытаў у іншыя дзяржаўныя органы, іншыя арганізацыі, парадак унясення платы за выдачу атрыманых па такіх запытах дакументаў і (або) звестак, за прадастаўленне якіх заканадаўствам прадугледжана спагнанне платы, а таксама іншыя пытанні, звязаныя з парадкам падачы заяў, у тым ліку ў электроннай форме, падрыхтоўкі дакументаў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў;
- бясплатна падае прадугледжаныя заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту па ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур, тлумачыць парадак іх запаўнення і прадстаўлення;
- прымае заявы, а таксама дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з заявамі;
- адмаўляе зацікаўленым асобам у прыняцці заяў у парадку і выпадках, прадугледжаных заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь;
- Падрыхтоўвае да разгляду заявы, а таксама дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з імі, і перадае матэрыялы ў адпаведныя ўпаўнаважаныя органы, у тым ліку ў выглядзе электронных дакументаў (пры неабходнасці), падпісаных электронным лічбавым подпісам, выпрацаванай з выкарыстаннем асабістага ключа, сертыфікат адкрытага цэнтра. праверкі электроннага лічбавага подпісу;
- атрымлівае дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, у парадку, прадугледжаным у артыкуле 21 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 года "Аб асновах адміністрацыйных працэдур", у тым ліку з улікам патрабаванняў па абароне інфармацыі атрымлівае дакументы і (або) звесткі, якія змяшчаюць інфармацыю, якая адносіцца да камерцыйнай або іншай аховы. сакрэтам;
- запэўнівае дату і спосаб атрымання інфармацыі, неабходнай для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, атрыманай праз:
агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы з дзяржаўных рэгістраў, рэестраў, кадастраў, спісаў, каталогаў, баз і банкаў даных, іншых інфармацыйных рэсурсаў і сістэм, інтэграваных у агульнадзяржаўную аўтаматызаваную інфармацыйную сістэму;
накіравання запытаў і атрымання адказаў у выглядзе электронных дакументаў з выкарыстаннем сістэмы міжведамаснага электроннага дакументазвароту дзяржаўных органаў;
- выдае зацікаўленым асобам адміністрацыйныя рашэнні (іх копіі, выпіскі з іх);
- тлумачыць парадак і тэрміны абскарджання прынятых адміністрацыйных рашэнняў;
- выдае зацікаўленым асобам унікальны ідэнтыфікатар у мэтах забеспячэння доступу да адзінага партала электронных паслуг агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы для падачы заяў, атрымання адміністрацыйных рашэнняў (паведамленняў аб прынятых адміністрацыйных рашэннях) і падачы (водгуку) адміністрацыйных скаргаў у электроннай форме;
- вядзе справаводства па заявах ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку.

 

Інфармацыя аб аддзяленнях банкаў, размешчаных у непасрэднай блізкасці ад службы «адно акно» Гродзенскага гарадскога выканаўчага камітэта:
- Аддзяленне №400/4017 ААТ ААБ Беларусбанк, вул. Э.Ажэшкі, 4
- Аддзяленне «На Ажэшка» у горадзе Гродна ЗАТ Альфа-Банк, вул. Э.Ажэшкі, 6А
- ЦБП №4 Гродна ААТ СтатусБанк, вул. Э.Ажэшкі, 14.

Версія для друку