Электронныя звароты

Электронныя звароты ў Гродзенскі гарадскі выканаўчы камітэт накіроўваюцца і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

Грамадзяне, у тым ліку індывідуальныя прадпрымальнікі, іх прадстаўнікі, прадстаўнікі юрыдычныя асобы рэалізуюць права на падачу электронных зваротаў толькі пры дапамозе дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб.

Дадзеная сістэма прызначана для падачы ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрымання адказаў (паведамленняў) на іх. Доступ да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца пры дапамозе сайта ў глабальнай камп'ютэрнай сетцы Інтэрнэт па адрасе звароты.белы.

Пры гэтым на паведамленні, накіраваныя на адрас электроннай пошты Гродзенскага гарвыканкама: gorisp@gorod.grodno.by, не распаўсюджваецца дзеянне Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

Зварот прымаецца да разгляду пры прытрымліванні заяўнікам патрабаванняў, якія прад'яўляюцца да электронных зваротаў.

Заяўнік мае права адклікаць сваё зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнай пісьмовай або электроннай заявы.

Патрабаванні, якія прад'яўляюцца да электроннага звароту

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

 
 

Электронны зварот грамадзяніна, у тым ліку індывідуальнага прадпрымальніка ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

- найменне і (або) адрас арганізацыі або пасаду і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі гэтакае маецца) або ініцыялы асобы, якой накіроўваецца зварот;

- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі гэтакае маецца) або ініцыялы грамадзяніна;

- адрас месца жыхарства (месцы знаходжання) грамадзяніна;

- пераказ сутнасці звароту.

- найменне і (або) адрас арганізацыі або пасаду і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі гэтакае маецца) або ініцыялы асобы, якой накіроўваецца зварот;

- поўнае найменне юрыдычнай асобы;

- месца знаходжання юрыдычнай асобы;

- пераказ сутнасці звароту;

- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі гэтакае маецца) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай падпісваць звароты.

 

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней 15 дзён з дня рэгістрацыі, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней 1 месяца.

Адказы (паведамленні) на электронныя звароты накіроўваюцца пры дапамозе сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў, за выключэннем выпадку, калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ.

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароту, якія (па якім):
• выкладзены не на беларускай або рускай мове;
• не ўтрымліваюць найменні і (або) адраса арганізацыі або пасады і (або) прозвішча, уласнага імені, імені па бацьку (калі гэтакае маецца) або ініцыялаў асобы, якой накіроўваецца зварот;
• не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імені, імені па бацьку (калі гэтакае маецца) або ініцыялаў грамадзяніна, адраса месца жыхарства (месцы знаходжання) грамадзяніна;
• не ўтрымліваюць поўнага наймення юрыдычнай асобы і адраса яго месца знаходжання;
• прозвішча, уласнага імені, імені па бацьку (калі гэтакае маецца) або ініцыялаў кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
• не выкладзена сутнасць звароту; утрымліваюць тэкст, не які паддаецца прачытанню;
• утрымліваюць нецэнзурныя або зняважлівыя словы або выяўленні;
• падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах або па якім у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі вызначаны іншы парадак падачы і разгляду;
• утрымліваюць пытанні, рашэнне якіх не датычыцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі;
• прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
• заяўнікам пададзена паўторны зварот, калі зварот ужо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
• з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеным у звароце пытанням;
• утрымліваюць пагрозы жыццю, здароўю і маёмасці, падахвочванне да ўчынення проціпраўнага дзеяння або заяўнік іншым спосабам злоўжывае правам на зварот.

 
Версія для друку