Навіны

11 чэрвеня 2019
Адкрыты гарадскі конкурс па стварэнні канцэпцыі турыстычнага брэнда г. Гродна

Аддзелам спорту і турызму Гродзенскага гарадскога выканаўчага камітэта праводзіцца адкрыты гарадскі конкурс па стварэнні канцэпцыі турыстычнага брэнда г.Гродна.

Заяўкі для ўдзелу ў конкурсе прымаліся з 16 красавіка 2019 года па 3 чэрвеня 2019 года. У выніку было даслана 20 заявак. Свае працы прадставілі як асобныя аўтары, так і калектывы, як аматары, так і прафесіяналы.

З 10 чэрвеня па 15 ліпеня 2019 года на сайце тэлеканала " Гродна Плюс» https://grodnoplustv.by пройдзе грамадскае галасаванне па выбары лепшага лагатыпа і слогана. Зрабіць гэта можа любы жадаючы на спецыяльнай старонцы «брэнд горада Гродна "на сайце тэлеканала "Гродна Плюс". Для азнаямлення і галасавання трэба клікнуць па цікавіць працы.

Па выніках грамадскага галасавання, у трэці этап пройдуць 10 лепшых праектаў, аўтары якіх прадставяць свае работы на разгляд рабочай групе (журы конкурсу). Пераможца будзе абвешчаны да 26 ліпеня 2019 года.